Moa

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

Nu börjas det igen...

Av Moa Hoffman - 15 januari 2014 17:19


Hejsan. Ja som ni läste "nu börjas det igen", kyla, snö, varma kläder...
Jag är inget fan av vintern. Jag föredrar sommar och höst.
När jag vaknade upp för några dagar sen så såg jag snön och slog ner huvudet i kudden och somnade om. Ville vakna upp och se sol men nej...
Visst det kan vara snö på jul men endast på sportlovet och typ dem 23 dec till 2:januari. Ej mer. Och sen kommer slasket på våren, vilket gör att det läcker in vatten i skorna och fötterna blir kalla.

Är det bara jag som inte gillar vintern? Kommentera!

På Sommaren kan jag ibland vilja ha snö, men det är endast när det är för varmt ute och man inte har någon stans att "gömma sig". Men på vintern spelar det ingen roll vad det är för dag. Jag vill ha SOMMAR. för på sommaren kan man alltid bada om man svettas och på vintern spelar det ingen roll hur mycket kläder man har på sig, man fryser ändå. Eller iaf jag.

På vintern blir även huden torr och jag får som små "sår" bakom öronen. De såren kommer BARA på vintern och det är irriterande.

Aja det var ett inlägg om sommar och vinter. Haha puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Hoffman - 6 februari 2014 20:24

Hejsan. Har funderat och har bestämt mig för att ta bort bloggen, eller ja sluta blogga. Bloggen kommer att finnas kvar men kommer inte skriva någonting. Följ mig på instagram om du inte redan gör det :) mitt namn hittar du i senaste inlägget. Iaf ...

Av Moa Hoffman - 28 januari 2014 14:19

Hejsan. Funderar på att byta till devote istället för bloggplatsen. Vad tycker ni? För våran klass har en gemensam blogg på devote och jag kan inte ladda ner den appen så jag måste radera något. Och jag kan inte radera något för jag behöver allt so...

Av Moa Hoffman - 28 januari 2014 13:01


Hejsan.. Förlåt för dålig uppdatering men asså det har hänt mkt. Har inte kunnat koncentrerat mig när Justin var i fängelse. Jag är så himla orolig för honom! Men jag kommer ALDRIG lämna honom oavsett vad som händer. Jag stöttar honom till 10000000...

Av Moa Hoffman - 20 januari 2014 13:04

Bilderna försvann men här är de ;) Det var inte så många men min iPad har inge utrymme. Ops:$ haha men ja hoppas ni gillar de som kom med :') ...

Av Moa Hoffman - 20 januari 2014 12:00

Presentation


Tjej på 14år som chillar och lever livet. Stolt belieber

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag skriva om?
 Mitt liv
 Ridning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards