Moa

Alla inlägg under oktober 2013

Av Moa Hoffman - 29 oktober 2013 19:48

Hej.
Är sjuk... Har avsikt i huvudet och spydde två gånger igår... Inte okej. Jag blir ALLTID sjuk på lov.

28/10-12
Igår var det ett år sen min kanin ida dog... Hon blev fem år. Jag saknar henne så sjukt mycket. Hon är en kanin som jag har haft sen jag var liten. Går inte och beskriva min känslor. <3

Ska kanske lägga ner bloggen...
Kommentera vad du tycker! Var inte rädd att kommentera :)

Av Moa Hoffman - 25 oktober 2013 16:57

Hejsan! I veckan så har det inte hänt så mycket... I onsdags så hade vi INGEN elevensval, det var våran tur! Usch! Gin i kungsör(en häst) har dött, Capri (en häst) i Ekeby är borta...
Usch så hemskt!
I tisdags så var jag med bästa Evelina <3 "Fatta om jag inte hade en syster som du ??? asså du anar inte hur du betyder! Alla problem försvinner för att jag kan tänka på annat ???" de meningarna fick mig nästan att gråta. Evelina om du läser detta: du är mitt allt!???

Idag så fick vi godis av läraren, mums. Sedan var det disco. Det var bara våran klass som vågade bjuda på sig! Vi hade roligt men förra veckan var bättre! Älskar seriöst min klass, den är helt UNDERBAR!
Nu väntar jag på pappa som ska komma hem med hamburgare!

Nu är det äntligen LOV! Har längtat aslänge!
Kan vara med bästa vännerna och rida, U N D E R B A R T!

H Ö S T

Av Moa Hoffman - 19 oktober 2013 16:33

Sitter i min säng lite halvt död. Igår hade vi disco för F-5 gick Asbra fick ihop 7000kr! Skitbra!
Efter discot så stod jag och väntade på mamma och pappa utanför skolan och då frågade en kille om han skulle vänta med mig. Och då sa jag visst och han väntade med mig i typ 5minuter. De bästa 5minuterna någonsin! Seriöst jag dör! Tänker INTE säga vem det var men shit vilken otrolig kväll!

Var utklädd till en katt haha jag vet...
FaceTimeade med bästa när jag var ensam men sen kom han <3

Av Moa Hoffman - 18 oktober 2013 08:35

Förra inlägget var INTE klart men jag råkade lägga upp det ändå. Men imorgon kommer hela släkten och firar mamma. Vi ska äta tacos och tårta.m på söndag ska vi fira morfar. Mycket händer i helgen ... Måste även hinna med att rida... :)
Imorse när jag tittade ut genom fönstret så såg jag snön... Usch! Inte än! Den kan komma i november :( aja lite mysigt är det iaf. Aja ses! :)

Av Moa Hoffman - 18 oktober 2013 08:32

Hejsan! Nu är jag i skolan... Aja imorrn är det iaf helg. Ikväll ska våran klass ha disco för F-5. Det blir spännande att se hur de går.m
Igår fyllde mamma år så då kom farmor och farfar och fikade. Imorrn kommerhela släkten
Aja det kommer mer uppdatering i helgen :)

Av Moa Hoffman - 16 oktober 2013 17:01

Hejsan! Jag är inte alltid så aktiv här men innan följa mig på instagram och ask. På instagram heter jag: mooii_bieber och på ask heter jag: moa_larsson
Det var allt jag skulle säga. Om en halvtimme ska jag åka iväg och klättra med bl.a Min kusiner :) spännande! Bilder kommer kanske senare :)

(Random bilder)

Av Moa Hoffman - 16 oktober 2013 17:00

Hejsan! Jag är inte alltid så aktiv här men innan följa mig på instagram och ask. På instagram heter jag: mooii_bieber och på ask heter jag: moa_larsson
Det var allt jag skulle säga. Om en halvtimme ska jag åka iväg och klättra med bl.a Min kusiner :) spännande! Bilder kommer kanske senare :)

[Bild]

[Bild]

(Random bilder)

Av Moa Hoffman - 14 oktober 2013 20:35

Hejsan nu har jag äntligen tid och lust att skriva!
Nu ska jag berätta om veckan som har gått.
Måndag: inget speciellt hände. Red talang och toker (tror jag) efter skolan och det gick bra.(toker skenade men annars gick det hyfsat bra.
Tisdag: inget speciellt i skolan men efter skolan så var jag med Evelina som vanligt :) hade asroligt men glömde bort tiden. Så vi hann inte göra så mycket :))
Onsdag: hade idrott, redskapsgymmastik och jag tränade på mina bakotvolter. de är bra men jag ska göra de svårare. hade elevensval i skolan. Det var min grupps tur att rida. Jag fick Teddy en isabelfärgad ponny som är runt 120cm i manken. Jag vet att han är liten men han behöver en bestämd och envis ryttare som inte är för lång eller för tung. Så jag var perfekt för honom. Även fast han är liten så var han snabbast av alla hästarna. Han tror att hela livet går ut på att tävla. I galoppen så får jag inte plats eftersom att vi är över 10st i samma ridhus så då fick jag skippa galoppen eftersom att han sticker iväg :) men annars så gjorde vi skänkelvikningar och han var hur duktig som helst! :) nästa vecka ska jag fråga om jag får testa galoppera själv medans de andra är uppställda och inte ivägen så att jag får plats och inte tänka på alla framför mig.
Torsdag: inget speciellt i skolan vad jag kommer ihåg. Hade träningsvärk sen onsdags passet. Jag gjorde inget speciellt den dagen.
Fredaag: hade tyska prov om fotboll. Gick väll okej. Det var bara sista uppgiften som var svår. Då skulle vi skriva en text om tre olika fotbolls arenor. Aja chansade och hoppades på det bästa :)efter skolan var jag med Evelina till klockan 21 vi cyklade snackade och åt tacos myys <3 älskade unge :)
Lördag: sov till 12 tror jag :) på kvällen så åkte vi ner till våra grannar och åt mat. Sedan åkte vi bil med en person som nyss har fått körkort. Gick väldigt snabbt kan jag säga!
Söndag: gick upp klockan åtta och tog ut hästarna. Sedan kom Evelina hit vid halv två-två. Vi åkte ner till stallet. Sedan åkte hon hem vid fem-sex på kvällen :)

Aa, vad tycker ni ska jag skriva sån här varje söndag eller måndag om veckan som har gått? Jag kommer även skriva så fort det händer något speciellt :)
Nu kommer några bilder från förra veckan.

Den här texten passade in i lördags när jag vart ledsen över en kille som gillar en annan :(

Presentation


Tjej på 14år som chillar och lever livet. Stolt belieber

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag skriva om?
 Mitt liv
 Ridning
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards